Avior Business Club (ABC)

De Avior Business Club of ABC is een netwerk dat tenminste 4x per jaar leuke geheel verzorgde evenementen met elkaar organiseert. De leden zijn ondernemers die in een kleinschalige informele setting een band met elkaar opbouwen, Het doel van de bijeenkomsten is elkaar leren kennen en plezier hebben. En mocht daar een zakelijke relatie uit voortvloeien dan is dat mooi meegenomen.

Naast deze leuke evenementen krijgen leden van de ABC uiteraard ook een sponsorbord in de Scheg waardoor ze zichtbaar zijn bij onze bijna 700 leden, hun tegenstanders en het publiek in de ongeveer 650 wedstrijden die er gespeeld worden.

De kosten van een lidmaatschap zijn € 750 per jaar.

Voel jij je ook prettiger in een kleinschaliger netwerk dat meer op de persoon is gericht en wat minder op de visitekaartjes uitwisseling, kom dan eens een keer vrijblijvend op een bijeenkomst. Geef je op via onderstaand formulier en dan nemen we contact met je op.