Home » Nieuws
Kleding inleveren, nieuwe werkwijze seizoen 17/18 en webshop

Kleding inleveren, nieuwe werkwijze seizoen 17/18 en webshop

06-06-2017

 

Op 23 mei is de meerderheid van de Avior kleding ingeleverd. Om goed voorbereid het volgende seizoen in te gaan, willen we graag alle kleding terug (1). Daarnaast willen we jullie informeren over onze nieuwe werkwijze (2; met ingang van komend seizoen) en laten weten dat we bezig zijn met het ontwikkelen van een webshop (3). 

  1. Wij willen graag alle kleding terug (dus zowel broekjes als shirtjes en van H1 en D1 ook de gesponsorde kleding; tassen, hoodies en inspeelshirts). De laatste mogelijkheid voor het inleveren is op zaterdag 24 juni van 10.30 - 12.30 uur in de kledingberging aan de HG Gooszenstraat nummer 1. Volgens onze administratie ontbreekt (een deel van) de kleding van: Heren 3, Heren 4, Dames 1, Dames 3, Dames 8, Dames 10, Dames Recreanten 6, Meisjes B1, Meisjes C1, Meisjes C6  (volgens de teamindeling van seizoen 2016/2017) 
  2. Op de website hebben we een toelichting gezet over de nieuwe werkwijze van de kledingcommissie aankomend seizoen. Bij het ophalen van de kleding wordt een kledingcontract ondertekend. Er zijn twee momenten in het jaar waarop kleding gewisseld kan worden (maten), de teams zijn hiervoor zelf verantwoordelijk. De data staan al vast. Bespreek dus in je team wie dit teamtaakje op zich neemt. Meer informatie staat op: http://vv-avior.nl/algemeen/organisatie/kledingcommissie 
  3. Voor de verkoop en aanschaf van inspeelshirts, hoodies en trainingspakken wordt met de leverancier gewerkt aan het ontwikkelen van een webshop. Per seizoen zijn er vastgestelde bestelperioden, een aantal weken later kan de kleding afgehaald worden. Zodra de data hiervoor bekend zijn, wordt iedereen hierover geinformeerd. Waarschijnlijk is de eerste bestelperiode in september.  

De Kledingcommissie 

 

 



© Volleybalvereniging Avior