Aanvoerdersavond; goed bezocht en veel informatie

Voor een goede start van het volleybalseizoen, waren afgelopen vrijdag 2 september alle aanvoerders en andere vertegenwoordigers van Aviorteams, uitgenodigd in ons Home of Avior. Natuurlijk is trainen en wedstrijden spelen belangrijk, maar er komt meer bij kijken om de vereniging ‘draaiende’ te houden Vrijwilligers van de verschillende commissies (bv de technische- en vrijwilligerscommissie) presenteerde kort wat ze doen, waarvoor teams en leden bij hun terecht kunnen, maar ook wat er van de teams verwacht wordt. Om alles nog eens rustig terug te lezen, staat de handout in de bijlage.

Het bestuur bedankt iedereen die geholpen heeft om deze avond mogelijk te maken. Voor een aantal vrijwilligers was het best kort dag om aan te sluiten, maar uiteindelijk is het gelukt en het is goed om op deze manier onze teams te informeren. Nogmaals bedankt!