Help mee op de Avior Skillsday op zondag 25 september a.s.

Zondag 25 september organiseert Avior voor de 3e keer de Avior Skills Day. De Avior Skills Day is een leuke, sportieve en uitdagende dag waarin alle jeugdleden van Avior, gedurende 2,5 uur, verschillende fysieke en sporttechnische volleybaltesten doen. Iedereen probeert het beste uit zichzelf te halen en zichzelf te verbeteren, maar er is geen goed of fout! Het doel is om beter de talenten van onze jeugd te zien. Hoe meer data, hoe beter de keuzes voor een optimaal pad om het beste uit een speler te halen.

Om de Skills Day voor onze jeugd te kunnen organiseren, hebben we vrijwilligers nodig die het leuk vinden om te helpen bij de middag. Je hoeft geen technische kennis te hebben van het volleybal. De Skills Day beginnen om 12.30 en zullen rond 16:00 afgelopen zijn. Mocht jij tussen 12.00 en 17.00 tijd hebben en het leuk vinden om te helpen? Geef je dan op via vrijwilligers@vv-avior.nl. Ook als je maar een deel van de middag kan helpen, dan zijn we daar blij mee.