Inleveren wedstrijdkleding & ballentassen!

Beste leden,

Het einde van het volleybalseizoen komt in zicht. Zoals ieder jaar nemen wij de wedstrijdkleding en de ballen weer in ontvangst. Op vrijdag 10 juni a.s. kan de kleding ingeleverd worden aan de H.G. Gooszensstraat 1 in Deventer (bedrijfsverzamelgebouw tegenover het Rode Kruis gebouw).

Om wachttijden te voorkomen, hebben we een inleverschema gemaakt. Klik hier voor het inleverschema.

Let op: wij hebben jullie hulp nodig en verzoeken jullie dan ook om de meegeleverde formulieren (klik hier voor de formulieren) in 2-voud in te vullen. 1 exemplaar gaat mee in de teamtas en de kopie lever je in bij de vrijwilliger van de kledingcommissie.

Om de teamtassen na de zomervakantie goed in te kunnen pakken, verzoeken wij jullie je maat te controleren. Daarover ontvangen jullie nog een persoonlijke e-mail waarin je je maat kunt controleren en indien nodig kan aanpassen.

Graag jullie medewerking, want het innemen en uitgeven van de juiste wedstrijdkleding is een behoorlijke opgave. Mochten er vragen of opmerkingen zijn; stuur dan een e-mail naar kledingcommissie@vv-avior.nl

Sportieve groet van de kledingcommissie.