Nevobo bestaat 75 jaar!

Op zaterdag 24 september viert de Nederlandse Volleybalbond haar 75-jarig bestaan. Gestart in 1947, zetten nu 80 medewerkers en vele vrijwilligers, zich dagelijks in en ondersteunen ruim 1.000 verenigingen met 106.000 leden.

Leden, oud-leden en iedereen die iets met volleybal heeft, zijn van harte uitgenodigd om zaterdag 24 september naar de binnenstad van Arnhem te komen en dit samen te vieren. Inschrijven is wel handig, want het programma kost € 7,50 per persoon. Klik hier om je aan te melden voor deze onvergetelijke middag en avond. Let op vol = vol!

Enne….schaf je voor het aankomende seizoen nieuwe volleybalschoenen aan? Gooi je oude dan niet weg, maar neem ze mee en doneer ze aan de stichting ‘Lets Keep The Ball Flying’. (lees meer)