Roy Meyer benoemd tot lid van verdienste

Roy is al sinds begin jaren ’90 lid van SVS/AVIOR.

Vanaf eind jaren ’90 is hij ook actief als trainer.

In 1998 heeft hij zijn eerste trainersdiploma gehaald en heeft sindsdien training gegeven aan een groot aantal jeugdteams en seniorenteams, waaronder Dames 1. Daarnaast heeft hij verschillende NOJK teams getraind en begeleid. Hij is vanaf 2003 actief geweest als regio-/verenigingsscheidsrechter.

Eind jaren ’90 is hij lid geworden van de Jeugd Activiteiten Commissie van SVS en hielp in die hoedanigheid bij het organiseren van het jaarlijkse Jan Tolhoek Scholentoernooi, vele Jeugdkampen, en vele spannende droppings, spooktochten en vossenjachten.

Begin jaren ’00 is hij tevens lid geworden van de Jeugd Technische Commissie van SVS, waarbij hij mee heeft geschreven aan de eerste jeugdbeleidsplannen van de vereniging. En ook bij de fusie van SVS/DeVolCo’88is Roy intensief betrokken geweest in verschillende commissies die de haalbaarheid van de fusie moesten onderzoeken. Na de fusie heeft Roy als Jeugdcoördinator een belangrijke rol gespeeld bij het samensmelten van de 2 verenigingen en de totstandkoming van het nieuwe Jeugd Technisch Beleidsplan en het opzetten van een Talenten Volgsysteem. Roy is altijd erg gedreven en zette zich met hart en ziel in voor de volleybal. Hij is altijd bezig geweest om de jeugd beter te maken en te kijken hoe de doorstroming van talent verbeterd kon worden.

Wij hopen nog lang van zijn inzet gebruik te mogen maken.