Tijd voor Volleybal

Hey volleyballiefhebbers!

Komende zondag 5 maart is Tijd Voor Volleybal, dé volleybal talkshow van Nederland, bij ons te gast in De Scheg.

Tijd Voor Volleybal is een praatprogramma over het Nederlands (beach)volleybal. Samen met bekende volleybalsterren legt Eredivisie volleyballer en presentator Jeffrey Klok iedere maand de strijd in de Eredivisie bloot en vertelt de meest spraakmakende volleybalverhalen. Ook hoor je de beste tips voor jou als volleyballer.

Komende uitzending wordt vanuit De Scheg opgenomen en we willen graag met zoveel mogelijk Avior leden aanwezig zijn in het publiek. We weten zeker dat dit een hele toffe zondag middag gaat worden voor onze volleybalvereniging!

De tafelgasten worden deze week op de socials van TVV bekend gemaakt, maar wij mogen jullie alvast twee topgasten verklappen: internationale beachvolleybalsterren Stefan Boermans en Katja Stam. Beide absolute topbeachvolleyballers en Katja staat op dit moment zelfs tweede op de wereldranglijst!

Onder de aanwezige publieksleden wordt ook nog eens een vrijkaart voor de Nationale Bekerfinale (10 april) verloot. Alle reden dus om erbij te zijn!

Opname is op zondag 5 maart van 15:30 tot 17:30 in sporthal De Scheg in Deventer.

Aanmelden is gratis, maar wel nodig en kan makkelijk via onderstaande link. Vervolgens krijg je alle verdere informatie via mail. En neem zo veel mogelijk familie en vrienden mee!

Aanmelden kan via de website van Tijd voor Volleybal