Trainers gezocht!

Voor het komende volleybalseizoen heeft Avior een uitdaging om alle teams op een goede manier training te kunnen geven. Op alle niveaus, van recreanten tot jeugd, is er namelijk een tekort aan trainers. In een eerdere wervingsactie hebben zicht een aantal mensen gemeld en daar zijn we natuurlijk erg blij mee. Dit is helaas niet voldoende om het tekort op te lossen.

Alle leden en ouders/verzorgers van jeugdleden hebben via e-mail de oproep ontvangen om zich te melden en ook op onze website doen we deze oproep. Heb je ervaring nodig? Enthousiasme, het leuk vinden om anderen iets te leren is het meest belangrijk. Op alle niveaus binnen onze vereniging is er ruimte, dus ‘trainerservaring’, is niet direct nodig. Daarbij bieden we goede startersbegeleiding, organiseren we workshops en staat er kant-en-klare trainingen tot je beschikking. Ook ontvangen al onze trainers een vergoeding.

Wil je meer weten of wil je als trainer aan de slag? Neem dan contact met onze verenigingsmanager Martijn Wielhouwer via verenigingsmanager@vv-avior.nl.