Van geslaagd Trainerscafé tot Avior-bieb

Het prima bezochte trainerscafé bij Avior werd zondag 13 november goed ontvangen door de deelnemers. Trainers en overige geïnteresseerden vanuit de club én daarbuiten gingen onder leiding van sportpsycholoog Yara van Gendt interactief aan de slag met de Psychologie van blessures en herstel. Dit leidde tot veel nieuwe inzichten, goede discussies en een aantal nieuwe samenwerkingsverbanden tussen de aanwezigen. Ook zijn na afloop de boeken Leren Revalideren en Leren Presteren aangeschaft en direct uitgeleend aan de leergierige deelnemers. Naast deze fysieke exemplaren wordt binnenkort online nog meer kennis ontsloten voor trainers die graag met deze materie aan de slag willen, zowel binnen als buiten de club. Meer weten over dit onderwerp? Stuur een mailtje naar marc.dehaan@vv-avior.nl of schiet hem in de wandelgangen aan.

Dinsdag 20 december a.s. organiseert Avior een workshop specifiek voor vrijwilligers die in de Technische Commissie van een vereniging zitten. De workshop wordt gegeven door Ine Klösters, aanvoerder en spelverdeler van de VolleybalTrainersAcademie. Meer info volgt