Volleybal in het talentenprogramma Deventer

Basisschoolleerlingen zijn door het Sportbedrijf Deventer uitgenodigd om deel te nemen aan het programma ‘Sportstars Talent’. Samen met verschillende sportverenigingen, waaronder Avior, heeft Sportbedrijf Deventer een programma ontwikkeld, waarin talentvolle bewegers worden uitgedaagd om verschillende vaardigheden nog beter te ontwikkelen.

De talenttrainingen worden verzorgd door toptrainers van de sportverenigingen in Deventer. Dinsdag 22 maart a.s. ontvangt Marc de Haan (trainer Dames 1 Avior) ongeveer 30 ‘bewegers’ om ze uit te dagen hun vaardigheden te laten zien en te verbeteren.

Datum: Dinsdag 22 maart van 16.00 – 17.00
Locatie: De Scheg

Neem voor meer informatie over het programma contact op met Lode Acke, l.acke@sportbedrijfdeventer.nl

Vind je volleybal leuk en wil je een keer kennismaken? Klik dan hier om je op te geven voor 3 gratis proeftrainingen.