Week van de Scheidsrechter: 1 t/m 9 oktober

Van zaterdag 1 tot en met zondag 9 oktober vindt de Week van de Scheidsrechter plaats. In deze speciale week zetten we de scheidsrechters weer gezamenlijk in het welverdiende zonnetje. Hoe gaan wij als Avior de scheidsrechters bedanken, want zonder scheidsrechters, geen wedstrijd!

Scheidsrechters zijn goud waard; doordeweeks, in de weekenden, het maakt niet uit. De scheids komt voor dag en dauw het bed uit en springt op de bok om volleybal voor iedereen mogelijk te maken; dankzij hun kunnen we genieten van wat we het leukst vinden; volleyballen!

Net als andere jaren steunt Avior de Week van de Scheidsrechter van harte en wij roepen dan ook ieder team op om in deze actieweek een blijk van waardering te geven aan deze toppers. Mis je wat inspiratie? Trakteer de scheidsrechter op iets lekkers na de wedstrijd of versier de scheidsrechtersstoel. Wat je ook doet, zorg ervoor dat de scheids zich tijdens de Week van de Scheidsrechter extra gewaardeerd voelt!

Wil je jou acties ook delen op sociale media? Maak dan een foto/video/bericht in deze week en gebruik #Scheidsbedankt en #Volleyscheids