Het stemmen is begonnen, support Avior!

Tot 27 september a.s. kan jij je stem uitbrengen op jouw favoriete club!. Rabo Clubsupport ondersteunt verenigingen en clubs in de regio door een gedeelte van winst terug te geven aan verenigingen.

Niet iedereen kan een stem uitbrengen; alleen leden van de Rabobank ontvangen een uitnodiging. Ben jij wel klant bij de Rabobank, maar nog geen lid? Klik dan hier om lid te worden om je stem uit te brengen. Ben je al wel lid, dan kun je 3 stemmen uit brengen. Hierover ontvang je van Rabobank Salland automatisch bericht.

Avior vind het belangrijk dat zoveel mogelijk jeugd in Deventer en omgeving aan het bewegen en het sporten is. De financiële bijdrage die wij vanuit Rabo Clubsupport ontvangen, vloeit dan ook 1 op 1 door naar activiteiten voor de jeugd.

Alle informatie over Rabo Clubsupport vind je op Rabo ClubSupport (rabo-clubsupport.nl)