Zitvolleybal en no jump volleybal

Zoals velen van jullie weten schuift een enthousiaste groep iedere dinsdag op veld 3 in de Scheg tussen de splinternieuwe groene belijning van de zitvolleybalvelden. Naast ex-internationals, oud-gedienden van de topteams van Avior en huidige leden van onze mooie club, doen ook steeds vaker spelers uit de regio mee. Sommigen stuiterend vanuit de rolstoel, anderen met bekende knieklachten maar ook spelers die graag eens een aangepaste variant uitproberen trainen mee. Veel reguliere Avior-teams zijn al uitgedaagd om de zitvolleybalchallenge aan te gaan en H6 heeft vorige week zelfs weten te winnen zoals jullie hebben gezien op de socials, hulde mannen!

Naast de zittende variant zijn we op dit moment ook bezig met een aangepaste staande variant, genaamd No Jump Volleybal. Ideaal voor wie het springen steeds lastiger wordt of zelfs niet meer kan maar die het spelletje nog veel te leuk vindt om de knietjes aan de wilgen te hangen. Binnenkort start hiervoor een aantal try outs, onder de bezielende leiding van Inge Zandkamp. Dus ben jij of ken jij iemand die graag met No Jump Volleybal meedoet, schiet dan Inge Zandkamp of Marc de Haan (ook voor het zitvolleybal) aan. Iedereen is welkom! Keer mee doen? Aanmelden kan via onderstaand formulier.