Vrielink Makelaars

Waarvoor kan jij bij Vrielink Makelaars terecht?

Bij de aankoop of verkoop van uw huis komt veel kijken. Dat laat u toch niet over aan de eerste de beste makelaar? Dat vertrouwt u liever toe aan een echte makelaar. Bij Vrielink Makelaars bent u aan het juiste adres.

Door jarenlange ervaring en actuele kennis is Vrielink al sinds 1996 een begrip in Deventer en omstreken. Wij helpen u graag van a tot z bij de aankoop of verkoop van uw woning. Daar hebben we veel voor in huis.

“Wij zetten uw woning niet te koop, maar verkopen het met het beste resultaat”

En vooral ook welkom bij de gebundelde kracht van vier makelaars. Die ieder voor zich woonachtig zijn, in specifiek zijn of haar stuk van het werkgebied. En daar dus letterlijk en figuurlijk helemaal in thuis zijn.

De grootte van het geheel, gekoppeld aan het kleine, lees het persoonlijke en dichtbije van de manier van werken, daarin zit het succes van Vrielink Makelaars. En, veel belangrijker, uw voordeel!

Hoe ziet de samenwerking eruit

Bij Vrielink Makelaars & Buitenwonen krijgen we als (ouders van) Avior leden een mooie korting van 10% op de courtage! Daarnaast krijg je ook nog eens € 100 korting op je contributie (tegen inlevering van de bon die je van de makelaar krijgt) en steun je de club extra omdat Vrielink Makelaars of Buitenwonen een extra bedrag aan de vereniging voldoet! WIN WIN dus!

En als je alleen een taxatie van je woning nodig hebt, dan krijg je € 50 korting!

Wij helpen jou en de club

Dus ga of wil je verhuizen, neem dan contact op met onze sponsor en vertel ze vooral dat je bij Avior hoort zodat jij de korting bij hen en de kortingsbon voor de contributie bij Avior krijgt!

info@vrielinkmakelaars.nl