Commissies

Bij een grote vereniging als Avior heb je te maken met veel zaken die geregeld moeten worden. Dat regelen doen we met veel commissies, die veelal gerund worden door vrijwilligers.
Het is dan ook belangrijk dat je weet bij wie je terecht kan met jouw vraag, opmerking of probleem.

Daarom vind je op deze pagina een overzicht van iedere commissie, wat ze doen en hoe je ze kan bereiken.

Vincent van Zuijlen

Voorzitter Jeugd Technische Commissie

jeugd@vv-avior.nl

De Jeugd Technische Commissie is verantwoordelijk voor de CMV- en ABC-teams. De JTC wordt ondersteund door een vast team van mensen in de uitvoering van de taken. Je kan bij ons terecht voor vragen over de teamindeling, trainingsschema, trainer en volleybaltechnische zaken. 1e contactpersoon is de Coördinator.

CMV jeugd

Leon Hendrikx

Voorzitter Senioren TC

seniorentc@vv-avior.nl

De Senioren Technisch Commissie is verantwoordelijk voor de Senioren teams.  Je kan bij ons terecht voor vragen over de teamindeling, trainingsschema, trainers of volleybaltechnische zaken. De coördinators is het 1e aanspreekpunt.

Vacant

Ria Pol

Wedstrijdsecretariaat senioren

wedstrijdsecretariaat@vv-avior.nl

Het wedstrijdsecretariaat regelt alle wedstrijdzaken. Je kan bij ons terecht voor vragen over o.a.: zaalwacht (missen er dingen, is er iets onduidelijk), het verzetten van wedstrijden, materialen tbv zaalwacht, niet verschijnen scheidsrechters, niet verschijnen zaalwacht teams en de velding.

Marloes Brinkhof

Wedstrijdsecretariaat jeugd

Ria Pol

Contactpersoon Sporthal Schalkhaar

sporthalzaken@vv-avior.nl

Het team sporthalzaken en zaalhuur zorgt dat iedereen wekelijks kan trainen en wedstrijden kan spelen. Tevens onderhouden zij contact met de verhuurders indien er klachten/opmerkingen zijn over de zalen en faciliteiten. Je kan bij ons terecht voor vragen/opmerkingen over o.a . de zaal/vloer of staat van de kleedkamer, maar ook over de materialen op de locaties.

Nathalie Fransen

Contactpersoon De Scheg, de Kroon, Keizerslanden, de Kuip en de Polakkers

Jacqueline Boerkamp

Coördinator

vrijwilligers@vv-avior.nl

Gaby Merfol

Lid

Manja Wielhouwer

Lid

Deborah Behr

jeugdactiviteiten
@vv-avior.nl

De Jeugd Activiteiten Commissie (JAC) regelt de evenementen voor de CMV en ABC jeugd. Klik hier voor alle activiteiten.

Britt Krabbe

Nikos Fränzel

Irma Nienhaus

kledingcommissie@vv-avior.nl

De kledingcommissie regelt onze tenues en de Avior merchandise! Voor het beheer van de kleding en alles wat daar omheen bij komt kijken is er coördinerende groep vrijwilligers en vrijwilligers die altijd bereid zijn een handje te helpen. Heb je vragen over je tenue? Neem dan contact met ons op.

Ellen Roelofs

Ivonne Fijlstra

Rens Jansen

Coördinator / socials

pr@vv-avior.nl

Via de website en onze socials houden we leden en geïnteresseerden op de hoogte van wat er speelt bij Avior. Zijn er onderwerpen waar we aandacht aan moeten besteden of heb jij een leuk bericht, foto of item om te delen? Laat het ons weten

Jeffrey Barneveld

Auto-aanvoerder

Durk Oberman

Microsoft Office 365

Martijn Wielhouwer

Website / socials

Guido Mulder

Coördinator & planning kantinechefs

Wil jij een keer achter de bar staan in plaats van ervoor? Er is altijd ruimte om mee te draaien met het barteam en te zorgen dat iedere bezoeker van onze kantine het naar de zin heeft. Je kan bij ons terecht voor vragen over

de kantine, teamtaken bardienst of de functie als kantinechef.

Marije Rothengatter

Inkoop

Ronald Vasterd

planning & indeling teams

Saskia Theihzen

Coördinator Oud papier

oudpapier@vv-avior.nl

Saskia regelt alles omtrent het oud-papier ophalen. Wil jij weten wanneer jouw team aan de beurt is? Kijk dan hier.

Tom Dijkhuis

Materiaalbeheerder

materiaal@vv-avior.nl

De materiaalcommissie zorgt ervoor dat op de locaties voldoende sportmateriaal is om te kunnen trainen. Mochten er materialen kapot of tekort zijn, neem dan contact met ons op.

Vincent Abel

Materiaalbeheerder

Laurie Eikema

evenemententeam@vv-avior.nl

Het Evenemententeam zorgt voor het in goede banen lopen van evenementen & toernooien van Avior! Zelf ook interesse in het organiseren van een evenement? Je kan bij ons terecht het regelen van evenementen of feestavonden voor senioren.

Paulien Janssen

Marjolein van der Zanden

Wies Daggenvoorde

Laura Voortman

Huub Fränzel

Coördinator scheidsrechters

Je kan bij ons terecht voor vragen het fluiten (zowel regionaal of als teamtaak), aanmelden als scheidsrechter of vragen omtrent de opleiding als scheidrechter.

Jeffrey Barneveld

Indeling scheidsrechters