14 september Openingsweekend

Zaterdag 14 september gaat het volleybalseizoen van Avior officieel weer van start. Met onderlinge wedstrijden, beker wedstrijden, uitgifte van de kleding en een spetterend feest trappen we het nieuwe seizoen af.

We beginnen de dag om 9:00 uur met wedstrijden van de ABC jeugd. Vanaf 12:30 beginnen de senioren wedstrijden en vanaf 14:30 komen diverse teams uit in de beker. D1 en H1 spelen beide om 19:00 uur op Centercourt en we sluiten de dag af met een feest. Het wedstrijd schema is aan dit bericht gehecht.

Kleding:

De teamtassen worden ingepakt op basis van de gegevens uit Sportlink. Deze tassen kunnen worden opgehaald tijdens de Avior openingsdag op zaterdag 14 september. De kledingcommissie is dan van 8.30 tot 16.30 uur aanwezig. Kleding die toch niet past kan die dag gelijk geruild worden. Pas de kleding voor de wedstrijden. Alleen schone kleding kan geruild worden!

Op vrijdag 20 september tussen 19.00-20.00 uur is er nog een mogelijkheid om kleding te ruilen. Stuur dan vooraf een mail naar kledingcommissie@vv-avior.nl met daarin: je naam, je team en wat je komt ruilen voor welke maat. Van shirts ook graag het nr mailen wat je inlevert.

De uitgifte van de tassen en het ruilen van kleding vindt plaats in de kledingberging bovenaan de tribune bij het Avior home in de Scheg.

Tot 14 september!

Documenten