Kampioensschaal MB1 uiteindelijk toch in handen!

Ze moesten er lang op wachten maar afgelopen maandag 24 juni ontvingen de meiden van MB1 (1e klasse) dan eindelijk hun kampioensschaal en medailles. Het was destijds een bijzondere ontknoping. De meiden hadden hun wedstrijden al gespeeld en stonden fier bovenaan, maar hun 2 grote opponenten HEVO en Alterno moesten nog 2 wedstrijden spelen en konden nog roet in het eten gooien. Het was dus afwachten geblazen en juichen voor concurrenten. De voorsprong bleek uiteindelijk voldoende en de MB1 van Avior was kampioen! Alleen toen was het onduidelijk waar de schaal en medailles waren, in Apeldoorn of toch in Heino of nog in de kast bij de Nevobo? In ieder geval niet in Deventer.

Nu is de schaal dan toch in de Koekstad en hebben de meiden nog 1x gejuicht voor zichzelf, toen ze hem in ontvangst namen. Meiden, nogmaals gefeliciteerd en na de zomer weer lekker aan de bak in het nieuwe seizoen!

Op de foto: André Jonker, Julia Giethoorn, Liz Gebhardt, Nina van Huffelen, Nienke de Nijs, Sofie Gerritsen, Emma Roosen en Florianne Bettink Niet op de foto: Noa Brouwer, Stella Amstelveen, Mijke Diekerhof en Beau Hissink