Save the Date! 14 september

We willen jullie alvast enthousiasmeren voor het openingsweekend op 14 september (en eventueel 13 september). Dit evenement belooft een fantastische start van het seizoen te worden, en we hopen dat alle teams volop aanwezig zullen zijn.

In de ochtend is het de beurt aan de jeugd, met een speciaal intern toernooi. Dit is een geweldige kans voor de jongste leden om elkaar beter te leren kennen en samen plezier te hebben. Vanaf 12 uur is het tijd voor de senioren. Zij kunnen aangeven of ze een oefenwedstrijd willen spelen tegen een ander Avior-team of liever zelf een tegenstander zoeken. Het definitieve schema wordt later bekend gemaakt.

We willen jullie vragen om dit rond te sturen, zodat iedereen goed op de hoogte is. Laten we samen zorgen voor een geweldige opkomst en een spetterende start van het seizoen!

Met sportieve groet,

De Organisatiegroep van het Openingsweekend