Spannende aftrap NOJK!

Afgelopen zaterdag was het dan zover, de start van Nationale Open Jeugd Kampioenschappen (NOJK). Avior is het NOJK met 4 jeugdteams begonnen en zij mochten het opnemen tegen leeftijdsgenoten van andere verenigingen in Nederland. Avior was gastvereniging voor de wedstrijden bij meisjes C en wat was het afgeladen vol op de tribune! Helaas hebben ze de kruisfinales verloren. Ook meisjes D, die in Assen speelden, zijn ‘gesneuveld’ in de kruisfinales.

Twee Avior teams zijn nog in de running; Meisjes B, die ongeslagen de 1e ronde gewonnen hebben en Jongens A, die in de halve finale in actie komen. De halve finales zijn op zaterdag 25 februari a.s. Locatie is nog niet bekend.

Avior bedankt iedere vrijwilliger die meegeholpen heeft om het NOJK succesvol te laten verlopen. Er gaat veel tijd zitten in de voorbereidingen van dit toernooi en ook op de dag zelf zijn veel vrijwilligers nodig. We mogen trots zijn dat we zoveel vrijwilligers hebben die dit willen organiseren.