Uitgifte kledingtassen voor het nieuwe seizoen

Beste leden,

Voor de start van het nieuwe volleybalseizoen geeft de kledingcommisie op vrijdag 9 september de kledingtassen uit aan alle Avior teams. In de bijlage is te zien hoe laat de tas van jouw team opgehaald kan worden.

De tassen zijn ingepakt op basis van de door leden ingevulde kledingmaten in Sportlink. Daarnaast zitten in alle tassen 2 extra shirts en broekjes.

Mocht de kleding in de tas toch niet passen dan is er op vrijdag 16 september tussen 19.00-20.00 uur gelegenheid om shirts en/of broekjes te ruilen. Stuur dan voor die datum een mail naar kledingcommissie@vv-avior.nl met daarin: je naam, je team, wat je nodig hebt in welke maat en de rugnummers van de andere teamleden als je een shirt wilt ruilen.

De uitgifte van de tassen en het ruilen van kleding vindt plaats bij de kledingberging van Avior, adres: H. Gooszenstraat 1 in Deventer.

Met sportieve groet,

De kledingcommissie